VRÚCNE VZÝVANIE PANNY MÁRIE O POMOC









Rada by som sa podelila o modlitbičku,

pri ktorej si spomínam na moju babičku,

lebo práve od nej, snáď štyridsať liet späť,

naučila som sa ju raz naspamäť...


Ó, Mária, pomôž teraz,

pomôž v žiali, čo dobre znaš...

Pomôž, Matka, v Teba dúfať,

Milosrdná, nedaj zúfať.


Keď kríž tlačí, horkosť bolí,

srdce plače, kvíli v žiali,

drahá Matka, pozri ranu,

balzam lásky prilož na ňu.


Nech to srdce ubolené,

láskou Tvojou uzdravené

peje pieseň lásky, chvály,

Teba, Matka, vždycky chváli.


Matka drahá, zastaň sa ma!

Matka Lásky, ochraňuj ma!


V trápnom žiali pomoc nemám,

posilni ma, lebo klesám.

Kde už človek nedá pomoc,

tam najväčšia je Tvoja moc.


Kde je bieda najsilnejšia,

tam Tvoja moc najistejšia,

kde upadá nádej, sila,

ukáž, že si Matka milá...


Vrúcne modlitby Ty čuješ,

nikdy ich nezavrhuješ.

Vyslyšaná prosba vrúcna,

lebo Ty si Matka mocná...