TVOJE SLOVO...


Za Tvojho Slova, Otče, dar

prijmi týchto slov vďaky pár...


Ono dušu moju sýti...

Ono pomáha mi v žití...

Mojej ceste správny smer dáva...

Nikdy ma samu nenecháva...


Tak ako kvapka vody poľu vlahu dáva -

ono hasí smäd duše, ktorá ho poznáva...

A tak jak ona sa mení na sneh, ľad, či mrak -

i ono prekvapí ma stále nejak...


Tak ako slnečný lúč tmu prestrihne -

ono svojím svetlom ma z tmy pozdvihne...

Tak jak dvojsečný meč sa sekať netají -

ono úmysly srdca, hriech mi odtají...


Ako tá najvydarenejšia medicína,

čo z chorôb vylieči Tvoju dcéru, syna,

jak zimozel, čo zemou sa vinie -

tak živé je ono a účinné...


Tak jak lyžička medu mi chutí,

jak krása hudby k spevu ma núti -

ono mi dáva vychutnať

tú lásku, ktorou máš ma rád...


o


Ja prosím vrúcne Teba,

nech vedie ma do neba,

nech nájdem si vždy zas a zas

na chvíľku s Tvojím Slovom čas,

nech prameňom je mi novej sily,

nemlčiaci Otče milý...


Bohuslava