ZASVÄTENIE SA DETÍ PANNE MÁRII

 


Mária, ja v žití nechcem zostať sám(a),

túžim Ťa milovať, Matka moja, vrele,

preto s radosťou dnes k Tebe prichádzam,

aby som Ti daroval(a) srdce svoje celé.


Celý svoj život do Tvojich rúk dávam,

všetko, čo mám a robím, odovzdávam,

i mojich rodičov, súrodencov, priateľov,

dobrodincov a deti s rodinou ich celou...


Ty buď našou Matkou, vrúcne prosím,

všetkých, čo v svojom srdci nosím,

ale aj tých, čo mi ublížili, chcem priviesť ku Tebe,

žehnaj nás a ochraňuj, priveď vo vytúžené nebe...


Pomôž mi nezabúdať na to, že patrím Tebe

a modliť sa vytrvalo v každučkej potrebe...

Milovať Ťa tak, jak dieťa svoju mať miluje -

vo všetkom jej bez pochýb stále dôveruje...


Matka, Tvoj(a) som teraz, i naveky chcem byť,

skrze Teba a s Tebou navždy s Ježišom chcem žiť...


Pôvodná modlitba::

ZASVÄTENIE DETÍ PANNE MÁRII

Mária, Matka moja,

plný radosti prichádzam dnes k Tebe,

aby som Ti celkom daroval svoje srdce.

Darujem Ti aj všetko,

čo mám a čo robím, celý svoj život.

K Tebe chcem priviesť všetkých,

ktorých nosím vo svojom srdci:

rodičov, súrodencov, priateľov,

ale aj tých, čo mi ublížili.

Buď Ty našou Matkou,

požehnaj nás a ochraňuj nás.

Chcem Ťa milovať,

ako dieťa miluje svoju matku

a verne sa modliť.

Každý deň chcem myslieť na to,

že Ti patrím.

Matka, Tvoj som teraz i naveky.

Skrze Teba a s Tebou

chcem navždy patriť Ježišovi.


(Zdroj: Saletíni Rozkvet)

(Obrázok: Matka milosrdenstva - hora Butkov)