PO PRÁZDNINÁCH OPÄŤ DO ŠKOLY

Prázdniny končia... Musím opäť do školy...

Otče, Ty najlepšie vieš, jak ma to „bolí“

a že tú chvíľu nemám rád

a nechce sa mi zrazu smiať...


Daj, nech nenechám si vziať,

zo srdca svojho radosť,

nech vidím aj toho dosť,

čím obdaril si ma počas nich, Bože,

a za čo všetko ďakovať Ti môžem.


Za to, že viac času venovali mi tato a mama...


Že od učenia a úloh oddýchla si moja hlava...


Za starkých, tety, strýkov, bratrancov a sesternice,

čo brázdili so mnou chodníčky na horách, v mestách ulice...


Za všetkých dobrých kamarátov, priateľky,

čo pomohli mi odlepiť sa od netu, hier, či telky...


Za to, čo plné "cool"-ruchu bolo,

i chvíle ticha, krásy, pokoja...


Ak odpustiť niekomu treba by bolo,

uzdrav to, prosím, nech rany sa zhoja...


Po prázdninách opäť do školy -

ďakujem Ti, Otče, za ne -

za to, že prázdne ich dni neboli,

za to, že tešiť sa môžem zasa na ne...